FAQ & TIPS

Hoe lang duurt het vooraleer mijn bestelling kan geleverd of afgehaald worden ?

Er is steeds 1 week (7 kalenderdagen) tussen bestelling en levering of afhaling. Als je maandag inlogt kan je volgende week maandag aanduiden als eerstvolgende datum voor levering of afhaling. Eventuele bijbestellingen kunnen via de bijbestelknop doorgegeven worden. Na controle wordt deze toegevoegd aan, de reeds eerder doorgegeven hoofdbestelling.

Kan ik nog bijbestellen als mijn bestelling al is doorgegeven ?

Bijbestellingen kunnen via de bijbestelknop doorgegeven worden. Na controle van voorraad wordt deze toegevoegd aan de reeds eerder doorgegeven hoofdbestelling.

Kan u me zeggen om hoe laat ik mijn levering mag verwachten ?

U kan bij het plaatsen van de bestelling de gewenste leverdatum aanduiden.

Onze planning en die van onze distributiepartners wordt daags voordien tussen 17u & 18u opgemaakt.

Op de voorziene leverdatum kan u onze klantendienst contacteren vanaf 8u op 03 246 33 33 om het juiste tijdsblok aan te vragen waarin levering gepland is.

Wanneer wordt de factuur van mijn bestelling bezorgd ?

Uw factuur wordt steeds enkele dagen na levering of afhaling gemaild door onze administratie. Bij eventuele vragen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst via 03 246 33 33.

Hoeveel doosjes staan er op 1 pallet ?

Afmetingen pallet = 80 cm x 120 cm

Hoogte volle pallet = 190 cm

1 pallet wafels = 300 dozen

1 pallet  frangipanes / carre confituur = 400 dozen

Hoe verloopt de controle van onze bestelling ?

Afhaling : controle gebeurt samen met klant alvorens doosjes in voertuig geladen worden.

Levering : controle gebeurt samen met chauffeur.

Onze afhaal- en leverbestellingen worden telkens een aantal keren gecontroleerd.

Bij picking : tijdens het samenstellen van pallet.

Bij het laden : wanneer vrachtwagen (leveringen) geladen wordt bestelling onderworpen aan tweede controle.

Bij levering samen met chauffeur.

Hierdoor hebben wij een zeer beperkte foutenmarge. Bij eventuele afwijkingen tussen bestelling en levering vragen wij dit snel door te geven aan onze klantendienst.

Hoe organiseer ik mijn eerste wafelverkoop ?

Meest voorkomende werkwijze is via een voorverkoop. Leden, leerlingen, vrienden of kennissen ondersteunen je bij de verkoop van de wafeltjes of andere lekkernijen. Dit gebeurt via verkoopbriefjes of binnenkort via de mobiele app van wafeltjes.be.

De organisatie bepaalt een datum (= dag X) waarop alle wafeltjes en andere lekkernijen zullen verdeeld worden.

Enkele weken voor dag X starten leden, leerlingen, vrienden en sympathisanten met een voorverkoop via verkoopbriefjes of binnenkort via de mobiele app van Wafeltjes.be.

Minimum 1 week (= 7 kalenderdagen) voor dag X worden alle bestellingen verzameld en worden de totalen besteld bij Wafeltjes.be.

Bij het plaatsen van mijn online bestelling heb ik online betaald. Hoe weet ik of mijn betaling in goede orde ontvangen is ?

status bestelling = “IN BEHANDELING” = betaling is OK

status bestelling = “WACHTEN OP BETALING” = betaling werd nog niet ontvangen