Questions fréquemment posées et informations

Combien de temps faut-il pour que ma commande soit livrée ou collectée ?

Il y a toujours 7-9 jours entre la commande et la livraison ou la collecte. Les éventuelles commandes supplémentaires peuvent être transmises via le bouton de commande supplémentaire. Après vérification, ils seront ajoutés à l’ordre principal transmis précédemment.

Où et quand puis-je collecter ?

Où peut-on nous trouver ?

Notre nouveau centre de distribution à Aartselaar est facilement accessible.

 

Près de l’A12 Anvers – Bruxelles : route

Quand ?

Lorsque vous passez votre commande via notre page de boutique, vous pouvez indiquer un jour et une heure souhaités. Vous pouvez également choisir de prendre rendez-vous pour programmer votre enlèvement. Notre planning vous contactera ensuite pour organiser votre enlèvement.

Les enlèvements sont possibles du lundi au vendredi (8 h – 18 h) et le samedi (8 h – 12 h) ou sur rendez-vous.

Kan ik nog bijbestellen als mijn bestelling al is doorgegeven ?

Bijbestellingen kunnen via de bijbestelknop doorgegeven worden. Na controle van voorraad wordt deze toegevoegd aan de reeds eerder doorgegeven hoofdbestelling.

Kan u me zeggen om hoe laat ik mijn levering mag verwachten ?

Om hoe laat zal mijn bestelling arriveren ?

U kan bij het plaatsen van de bestelling de gewenste leverdatum aanduiden.

Onze planning wordt de dag voor levering tussen 17u & 18u opgemaakt.

U krijgt een sms of mail met het voorziene uur van levering.

Op de voorziene leverdatum kan u onze klantendienst contacteren vanaf 8u op 03 246 33 33 om het juiste tijdsblok aan te vragen waarin levering gepland is.

Ik heb een vraagje in verband met levering.

Informatie over je levering ?

Bij het plaatsen van je bestelling kan je je gewenste dag van levering aanduiden.

Leveringen in scholen gebeuren steeds tijdens de schooluren.

Je kan steeds contact opnemen met onze planning 03 246 33 33 als je nog extra vragen zou hebben.

Hoe gebeurt de levering ?

Hoe gaat dit  ?

Je bestelling wordt zorgvuldig klaargezet op wegwerpallets (80cm x 120cm). Producten staan netjes gesorteerd per soort.

Onze chauffeur zal pallet(s) op gewenste plaats zetten. De pallets hoeven niet afgeladen worden. Deze mogen bijgehouden worden voor eigen gebruik.

 

Wanneer wordt de factuur van mijn bestelling bezorgd ?

Uw factuur wordt steeds enkele dagen na levering of afhaling gemaild door onze administratie. Bij eventuele vragen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst via 03 246 33 33.

Hoeveel doosjes staan er op 1 pallet ?

Afmetingen pallet = 80 cm x 120 cm

Hoogte volle pallet = 190 cm

1 pallet wafels = 275 dozen

1 pallet  frangipanes / carre confituur = 400 dozen

Hoeveel doosjes krijg ik mijn auto ?

Bestellingen afhalen is voordeliger. Dan moet je natuurlijk weten hoeveel doosjes in je wagen kan krijgen.

Grotere wagens (break/volumewagen) kunnen al snel 200 doosjes laden. Maar ook in je handige stadsauto passen meer dan 125 doosjes.

 

Hoe verloopt de controle van onze bestelling ?

Afhaling : controle gebeurt samen met klant alvorens doosjes in voertuig geladen worden.

Levering : controle gebeurt samen met chauffeur.

Onze afhaal- en leverbestellingen worden telkens een aantal keren gecontroleerd.

Bij picking : tijdens het samenstellen van pallet.

Bij het laden : wanneer vrachtwagen (leveringen) geladen wordt bestelling onderworpen aan tweede controle.

Bij levering samen met chauffeur.

Hierdoor hebben wij een zeer beperkte foutenmarge. Bij eventuele afwijkingen tussen bestelling en levering vragen wij dit snel door te geven aan onze klantendienst.

Hoe organiseer ik mijn eerste wafelverkoop ?

Meest voorkomende werkwijze is via een voorverkoop. Leden, leerlingen, vrienden of kennissen ondersteunen je bij de verkoop van de wafeltjes of andere lekkernijen. Dit gebeurt via verkoopbriefjes of binnenkort via de mobiele app van wafeltjes.be.

De organisatie bepaalt een datum (= dag X) waarop alle wafeltjes en andere lekkernijen zullen verdeeld worden.

Enkele weken voor dag X starten leden, leerlingen, vrienden en sympathisanten met een voorverkoop via verkoopbriefjes of binnenkort via de mobiele app van Wafeltjes.be.

Minimum 1 week (= 7 kalenderdagen) voor dag X worden alle bestellingen verzameld en worden de totalen besteld bij Wafeltjes.be.

Kan ik mijn wafelverkoop digitaal organiseren ?

 

Waarom je eigen gratis shoppagina op Wafeltjesshop.be?

  • In 1-2-3 gemaakt
  • Gratis dienst van Wafeltjes.be
  • Geen verkoop deur-aan-deur nodig – alleen levering of afhaling
  • Grotere verkoop: als mensen een mail ontvangen met het webadres, kunnen ze die mail doorsturen. En natuurlijk kun je het ook delen via sociale media. Zo bereik je een veel groter netwerk.
  • Overzichtelijke export van bestellingen
  • Opvolging betalingen
  • Volledig gepersonaliseerd

 

 

Hoe werkt zo’n shoppagina?

  1. Vul in: je mailadres, naam actie en gewenst webadres (je krijgt dan bijvoorbeeld: https://wafeltjesshop.be/actieschoolreis)
  2. Volg de stappen om een account aan te maken.
  3. Maak je pagina met logo, informatie (waarom actie, afhaal- levermomenten, contactpersonen, …) start- en einddata, voeg zelf velden toe die jij belangrijk vindt
  4. Selecteer je producten
  5. Voer je rekeningnummer in en activeer Mollie Online betalingen en/of Payconiq

Goed om te weten: om mensen de mogelijkheid te geven kaartloos te betalen, werken we met Mollie.

Klik op de Mollie-link op de betaalpagina om te genieten van het Wafeltjesshop-voordeeltarief.

Controleer je pagina en publiceer en start je verkoop. Succes !

Nadat actie is afgerond kan je bestelling plaatsen via www.wafeltjes.be.

Het totaal aantal doosjes kan 1 weekje later afgehaald of geleverd worden.

 

Bij het plaatsen van mijn online bestelling heb ik online betaald. Hoe weet ik of mijn betaling in goede orde ontvangen is ?

status bestelling = “IN BEHANDELING” = betaling is OK

status bestelling = “WACHTEN OP BETALING” = betaling werd nog niet ontvangen

Adresse

Vluchtenburgstraat 4
2630 Aartselaar
03 246 33 33 – 0497 44 68 16
info@wafeltjes.be

Nog extra vragen ?