Information

Combien de temps faut-il pour que ma commande soit livrée ou collectée ?

Il y a toujours une semaine (7 jours) entre la commande et la livraison ou la collecte. Si vous vous connectez le lundi, vous pouvez indiquer le lundi suivant comme prochaine date de livraison ou de collecte. Les éventuelles commandes supplémentaires peuvent être transmises via le bouton de commande supplémentaire. Après vérification, ils seront ajoutés à l’ordre principal transmis précédemment.

Où et quand puis-je collecter ?

Où ?

Notre nouveau centre de distribution à Aartselaar est très facile à trouver.

Tout près de l’A12 Anvers – Bruxelles : route

Quand ?

Lorsque vous passez votre commande via notre page de boutique, vous pouvez indiquer un jour et une heure souhaités. Vous pouvez également choisir de prendre rendez-vous pour programmer votre enlèvement. Notre planning vous contactera ensuite pour organiser votre prise en charge.

Les collectes sont possibles du lundi au vendredi (8h-18h) et le samedi (8h-12h) ou sur rendez-vous.

 

Puis-je encore passer une commande supplémentaire si ma commande a déjà été passée ?

Les commandes supplémentaires peuvent être passées via le bouton de commande supplémentaire. Après le contrôle des stocks, ils seront ajoutés à la commande principale déjà soumise.

Pouvez-vous me dire à quelle heure je peux espérer être livré ?

Om hoe laat zal mijn bestelling arriveren ?

Vous pouvez indiquer la date de livraison souhaitée lorsque vous passez votre commande.

Notre planning est réalisé la journée avant la livraison entre 17h et 18h.

Vous recevrez un message texte ou un e-mail indiquant le délai de livraison estimé.

Le jour de la livraison prévue, vous pouvez contacter notre service clientèle à partir de 8 heures du matin au 03 246 33 33 pour demander le bloc horaire correct dans lequel la livraison est prévue.

 

Ik heb een vraagje in verband met levering.

Informatie over je levering ?

Bij het plaatsen van je bestelling kan je je gewenste dag van levering aanduiden.

Leveringen in scholen gebeuren steeds tijdens de schooluren.

Je kan steeds contact opnemen met onze planning 03 246 33 33 als je nog extra vragen zou hebben.

Hoe gebeurt de levering ?

Hoe gaat dit  ?

Je bestelling wordt zorgvuldig klaargezet op wegwerpallets (80cm x 120cm). Producten staan netjes gesorteerd per soort.

Onze chauffeur zal pallet(s) op gewenste plaats zetten. De pallets hoeven niet afgeladen worden. Deze mogen bijgehouden worden voor eigen gebruik.

Wanneer wordt de factuur van mijn bestelling bezorgd ?

Uw factuur wordt steeds enkele dagen na levering of afhaling gemaild door onze administratie. Bij eventuele vragen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst via 03 246 33 33.

Hoeveel doosjes staan er op 1 pallet ?

Afmetingen pallet = 80 cm x 120 cm

Hoogte volle pallet = 190 cm

1 pallet wafels = 275 dozen

1 pallet  frangipanes / carre confituur = 400 dozen

Hoeveel doosjes krijg ik mijn auto ?

Bestellingen afhalen is voordeliger. Dan moet je natuurlijk weten hoeveel doosjes in je wagen kan krijgen.

Grotere wagens (break/volumewagen) kunnen al snel 200 doosjes laden. Maar ook in je handige stadsauto passen meer dan 125 doosjes.

Hoe verloopt de controle van onze bestelling ?

Afhaling : controle gebeurt samen met klant alvorens doosjes in voertuig geladen worden.

Levering : controle gebeurt samen met chauffeur.

Onze afhaal- en leverbestellingen worden telkens een aantal keren gecontroleerd.

Bij picking : tijdens het samenstellen van pallet.

Bij het laden : wanneer vrachtwagen (leveringen) geladen wordt bestelling onderworpen aan tweede controle.

Bij levering samen met chauffeur.

Hierdoor hebben wij een zeer beperkte foutenmarge. Bij eventuele afwijkingen tussen bestelling en levering vragen wij dit snel door te geven aan onze klantendienst.

Hoe organiseer ik mijn eerste wafelverkoop ?

Meest voorkomende werkwijze is via een voorverkoop. Leden, leerlingen, vrienden of kennissen ondersteunen je bij de verkoop van de wafeltjes of andere lekkernijen. Dit gebeurt via verkoopbriefjes of binnenkort via de mobiele app van wafeltjes.be.

De organisatie bepaalt een datum (= dag X) waarop alle wafeltjes en andere lekkernijen zullen verdeeld worden.

Enkele weken voor dag X starten leden, leerlingen, vrienden en sympathisanten met een voorverkoop via verkoopbriefjes of binnenkort via de mobiele app van Wafeltjes.be.

Minimum 1 week (= 7 kalenderdagen) voor dag X worden alle bestellingen verzameld en worden de totalen besteld bij Wafeltjes.be.

Kan ik mijn wafelverkoop digitaal organiseren ?

 

Waarom je eigen gratis shoppagina op Wafeltjesshop.be?

  • In 1-2-3 gemaakt
  • Gratis dienst van Wafeltjes.be
  • Geen verkoop deur-aan-deur nodig – alleen levering of afhaling
  • Grotere verkoop: als mensen een mail ontvangen met het webadres, kunnen ze die mail doorsturen. En natuurlijk kun je het ook delen via sociale media. Zo bereik je een veel groter netwerk.
  • Overzichtelijke export van bestellingen
  • Opvolging betalingen
  • Volledig gepersonaliseerd

 

 

Hoe werkt zo’n shoppagina?

  1. Vul in: je mailadres, naam actie en gewenst webadres (je krijgt dan bijvoorbeeld: https://wafeltjesshop.be/actieschoolreis)
  2. Volg de stappen om een account aan te maken.
  3. Maak je pagina met logo, informatie (waarom actie, afhaal- levermomenten, contactpersonen, …) start- en einddata, voeg zelf velden toe die jij belangrijk vindt
  4. Selecteer je producten
  5. Voer je rekeningnummer in en activeer Mollie Online betalingen en/of Payconiq

Goed om te weten: om mensen de mogelijkheid te geven kaartloos te betalen, werken we met Mollie.

Klik op de Mollie-link op de betaalpagina om te genieten van het Wafeltjesshop-voordeeltarief.

Controleer je pagina en publiceer en start je verkoop. Succes !

Nadat actie is afgerond kan je bestelling plaatsen via www.wafeltjes.be.

Het totaal aantal doosjes kan 1 weekje later afgehaald of geleverd worden.

 

Bij het plaatsen van mijn online bestelling heb ik online betaald. Hoe weet ik of mijn betaling in goede orde ontvangen is ?

status bestelling = “IN BEHANDELING” = betaling is OK

status bestelling = “WACHTEN OP BETALING” = betaling werd nog niet ontvangen

Adresse

Vluchtenburgstraat 4
2630 Aartselaar
03 246 33 33 – 0497 44 68 16
info@wafeltjes.be

D'autres questions ?